خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی:

اعتماد مردمی برترین پشتوانه تعاونی‌ها است/ تعاونی‌ها قدیمی‌ترین و قدرتمندترین تشکل‌های مردمی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۳۹۸

فصاحت گفت: تعاونی‌ها قدیمی‌ترین تشکل‌ها بودند که برترین پشتوانه‌شان، اعتماد مردمی است اما متاسفانه با گذر زمان آن‌گونه که باید همگام با جامعه جهانی رشد نکرده‌اند.

به گزارش ایلنا، سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، اعتماد مردمی را برترین پشتوانه تعاونی‌ها و تشکل‌های تعاونی بخش کشاورزی و روستایی دانست و بر ارتقای این اعتماد تاکید کرد. 

 ایوب فصاحت(سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور) در دیدار با معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان، گفت: تعاونی‌ها قدیمی‌ترین تشکل‌های مردمی و با ساختارهای اصولی و قدرتمند هستند که برترین پشتوانه‌شان، اعتماد مردمی است اما متاسفانه با گذر زمان آن‌گونه که باید با جامعه جهانی رشد نکرده‌اند. 

وی با اشاره به توانایی تنظیم‌گری بازار توسط تعاونی‌ها افزود: تولید محصول باید بر پایه یک برنامه، تقویم و الگوی خاص و مشخص و براساس منابع و مصارف جامعه باشد تا قابل پیش‌بینی و برنامه‌ریزی بوده و حقوق مصرف کننده در کنار حقوق تولید کننده نیز رعایت شود. 

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور اظهار کرد: در نشستی که با وزیر جهاد کشاورزی خواهیم داشت، موضوعات طرح شده به همراه نتیجه بازدیدهای میدانی مطرح و تصمیم‌های اتخاذ شده به سمع و نظر استان خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز