خبرگزاری کار ایران

برگزاری مرحله نهایی مسابقات «مناظره تخصصی تعاون»

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۲۳۹

مدیرکل ترویج تعاونی‌های وزارت کار گفت: مسابقات مناظره موجب تقویت فن بیان و اعتماد به‌نفس در دانشجویان و زمینه‌ساز تحول علمی در جامعه دانشجویی می‌شود.

به گزارش ایلنا، مدیرکل ترویج و تشکیل تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری مرحله نهایی سومین دوره مسابقات «مناظره تخصصی تعاون» خبر داد.

سیدامیرحسین جوزی (مدیرکل ترویج و تشکیل تعاونی‌های وزارت تعاون) اعلام کرد: سومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون از ۲۴ آبان‌ماه با رقابت گروه‌های دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر کشور در «مرکز ملّی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی» آغاز شد و مسابقات، اکنون در مرحله نهایی دنبال می‌شود.
 
وی افزود: این مسابقات با شعار «تعاون، گفت‌وگو و آینده ایران» و با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است.
 
جوزی تصریح کرد: دانشجویان رشته‌های اقتصاد، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، حقوق، مطالعات فرهنگی، رفاه اجتماعی و ... در محورهای اقتصاد دیجیتالی و تعاون، اقتصاد سیاسی ایران و تعاون، تعاونی و دانشگاه، تعاونی و ورزش، خویش‌کاری و اشتغال‌آفرینی در قالب گروه‌های چهار نفره در مرحله مقدماتی(گروهی) با یکدیگر به‌صورت برخط به مناظره پرداختند.
 
مدیرکل ترویج و تشکیل تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: با اعلام نتایج داوری،‌ تیم‌های «سردار جنگل» و «خط اعتدال» از دانشگاه تهران به مرحله نهایی مسابقات مناظره تعاون راه یافتند.
 
وی ادامه داد: تیم‌های «جهاد علمی» از دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد و «اشراق» از دانشگاه تهران نیز برای رده‌بندی با یکدیگر مناظره خواهند کرد.
 
جوزی، توسعه فرهنگ مناظره در حوزه تعاون را ضروری دانست و افزود: این رویداد علمی موجب تقویت فن بیان و اعتماد به‌نفس در دانشجویان و زمینه‌ساز تحول علمی در جامعه دانشجویی کشور می‌شود.
 
وی تأکید کرد: برگزاری مسابقات مناظره تعاون بدون شک نیروی محرک مناسبی برای آشنایی با نیازها و هدایت بیشتر دانشجویان به‌سوی مطالعه و فراگیری در مباحث مربوط به تعاون است که می‌تواند انگیزه تشکیل تعاونی‌های دانشجویی و جوانان را در بین این قشر افزایش دهد. 
 
مدیرکل ترویج و تشکیل تعاونی‌های وزارت تعاون گفت: تحلیل نتایج این مناظرات نیز می‌تواند برآورد و بازخورد مناسبی از میزان اطلاع، آگاهی و آشنایی جامعه دانشجویی به‌منظور استفاده در برنامه‌ریزی‌های آتی در اختیار مسئولین و دست‌اندرکاران بخش تعاون کشور قرار دهد.
 
جوزی در خاتمه خاطرنشان ساخت: دو دوره از این مسابقات در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با حضور دانشجویان علاقه‌مند از دانشگاه‌های سراسر کشور با محوریت تعاون؛ فرصت‌ها و چالش‌ها و تعاون و نوآوری برگزار شده بود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز