خبرگزاری کار ایران

در جلسه اختتامیه جشنواره قرآنی مطرح شد؛

محجوب: قرآن را مبنای تصمیم‌گیری برای کارگران قرار دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۹۲۲

دبیر کل خانه کارگر گفت: وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی و البته تشکل خودمان را به این دعوت می‌کنم که در مقابل آنچه پیش‌رویمان است، قرآن را مبنا قرار دهیم و براساس فرمایشات قرآن برای کارگران تصمیم بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه اختتامیه هفتمین جشنواره قرآنی جامعه کارگری، بعد ازظهر امروز، دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، با حضور علیرضا محجوب، دبیر کل خانه کارگر، برگزار شد. 

علیرضا محجوب، در ابتدای این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حضورِ کارگران در این جلسه‌ی قرآنی گفت: به مربیانی که آموزش می‌دهند و کسانی که آموزش می‌بینند خسته نباشید می‌گوییم و از آن‌ها تشکر می‌کنیم. از اینکه بارِ دیگر در این سالن در کنار شما هستیم خوشنودیم. 

وی بیان کرد: جشنواره قرآنی ما حرکتی برای تمام مقاصد و تمام گروه‌ها است و امیدواریم در سالهای بعد بیش از این‌ها مورد استقبال قرار بگیرد. 

محجوب گفت: از همه‌ی شما می‌خواهیم در مراسم روز کارگر همراه ما باشید و در خانه‌های کارگر برای بیان مطالبات خود حضور پیدا کنید. ما معتقدیم قرآن باید اساس و بنای ارتباطات ما باشد. قرآن کلامی است که ما را به هم متصل و کنار هم می‌آورد. 

دبیر کل خانه کارگر گفت: انشاالله آنچه انجام داده و انجام خواهید داد، اساس و مبنای قرآنی داشته باشد. قرآن معلم و آخر ماست و ان‌شاالله بتوانیم همانطور که قرآن فرموده برای کارگران کوشش کنیم. 

محجوب بیان کرد: وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی و البته تشکل خودمان را به این دعوت می‌کنم که در مقابل آنچه پیش‌رویمان است، قرآن را مبنا قرار دهیم و براساس فرمایشات قرآن برای کارگران تصمیم بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز