خبرگزاری کار ایران

آخرین نشست ستاد بزرگداشت هفته کارگر ۱۴۰۲ برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۲۸۶

آخرین نشست ستاد بزرگداشت هفته کارگر پیرامون جمع‌بندی برنامه‌های پیشنهادی هفته کارگر ۱۴۰۲ با حضور علیرضا محجوب و تعدادی از فعالان کارگری و نمایندگانی از نهادهای اجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آخرین نشست ستاد بزرگداشت هفته کارگر پیرامون بررسی برنامه‌های هفته کارگر سال ۱۴۰۲ در محل سالن اجتماعات خانه کارگر برگزار شد.

در این جلسه که با حضور علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) برگزار شد، حسن صادقی (رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری)، فتح‌الله بیات (رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی)، حسین حبیبی (دبیر کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران)، محمداسماعیل حق‌پرستی (دبیر اجرایی خانه کارگر تهران)، فاطمه وحدت (دبیر اتحادیه زنان کارگر)، اسرافیل عبادتی (مدیرمسئول روزنامه کار و کارگر)، پرویز نصیری (معاون امور اعضا و آموزش خانه کارگر) ازجمله دیگر فعالان کارگری حاضر در نشست بودند. هم‌چنین نمایندگانی از طرف سازمان‌ها و نهادهایی همچون معاونت فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فراجا، صداوسیما، خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و دارالقرآن خانه کارگر در این نشست حاضر بودند.

محور کلی نشست امروز هماهنگی و جمع‌بندی برنامه‌ها و عناوین پیشنهادی هفته کارگر سال ۱۴۰۲ بود و از پوستر طراحی شده به مناسبت هفته کارگر نیز رونمایی شد.

در پایان نشست اعلام شد که اعم برنامه‌های پیشنهادی برای هفته کارگر سال ۱۴۰۲،  به ارگانها و نهاد‌های مرتبط با برگزاری مراسم کارگر و همچنین استانها و شهرستانهای سراسر کشور ارسال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز