خبرگزاری کار ایران

۱۸ بازار میوه و تره‌بار تا پایان سال ۱۴۰۲ در تهران افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۵۱۹

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از افتتاح ۱۸ بازار میوه و تره‌بار در پایتخت تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا، ایوب فصاحت با بیان این که اقداماتی برای زیباسازی بصری و مرمت بازارها و میادین میوه و تره‌بار صورت گرفته است، اظهار داشت: طرحی برای ارتقای کیفیت محصولات نیز در نظر گرفته شده که شامل پنج موضوع است و تمام این پنج موضوع به صورت همزمان پیگیری و انجام می‌شود.

وی با بیان این که افزایش استانداردهای کیفی در انواع محصولات قابل عرضه در میادین یکی از اقدامات پیش‌بینی شده است، تأکید کرد: افزایش نظارت بر توزیع، تثبیت قیمت محصولات و تأمین محصول از مبدأ از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

فصاحت با تأکید بر این که تغییر و تحول در ظواهر میادین یکی از اقدامات پیش روی سازمان به شمار می‌رود، یادآور شد: توزیع آسفالت در میادین اولین اقدامی است که انجام خواهد شد و سپس تهیه چرخ دستی و لباس متحدالشکل برای تمامی کارکنان بخش‌های بازرگانی، میوه و سبزی، محصولات پروتئینی و مسئولین غرفه‌ها که هریک در رنگ‌هایی متفاوت انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تغییر نورپردازی، دیوارنویسی، تغییر محسوس در گل‌آرایی و پیش‌بینی جعبه‌های گل در مراکز به تغییر ظاهری میادین و مراکز در کنار تغییر باطنی آن که به تحول در کیفیت محصولات برمی‌گردد، کمک خواهد کرد.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، فصاحت در پایان با اعلام این که راه اندازی ۴۰ بازار در دستور کار امسال قرار داشت، گفت: نزدیک به ۱۰ بازار به بهره‌برداری رسیده و عملیات عمرانی ۱۴ بازار نیز به پایان رسیده و بخشی از آن در ایام پیش رو در مدار خدمات‌رسانی به شهروندان قرار خواهد گرفت. در مجموع افتتاح ۱۸ بازار تا پایان امسال پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز