خبرگزاری کار ایران

شهردار همدان:

برف روبی معابر شهری همدان با 500 نیروی شهرداری در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۱۲۷

شهردار همدان با بیان اینکه برف روبی معابر شهری با ۵۰۰ نیروی شهرداری در حال انجام است، گفت: این خدمات با استفاده از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری و کمک بخش خصوصی از روز گذشته همزمان با بارش سنگین برف آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از همدان ، سید مسعود حسینی با تاکید بر تلاش بی وقفه معاونت خدمات شهری برای برف روبی و بازگشایی معابر اظهار داشت: در پی تداوم بارش برف عملیات برف روبی و پاکسازی معابر توسط عوامل خدمات شهری شهرداری همدان در سطح شهر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای بارش برف تمامی نیروهای شهرداری سطح شهر در حال بازگشایی معابر هستند تا از انسدادجلوگیری شود و هم اکنون همه معابر و خیابن های شهر باز و تردد در آنها جریان دارد.

شهردار همدان با بیان اینکه بارش برف ظرف شبانه روز گذشته منجر به ایجاد شور و نشاط شهروندان شده است، افزود: شهرداری در پاکسازی شهر از برف، پس از بازگشایی معابر اصلی اقدام به برف روبی در خیابان های فرعی می کند.

حسینی با بیان اینکه پارک خودروها در معابر کاهش سرعت برف روبی را به همراه دارد، گفت: پارک خودروها در معابر علاوه بر اینکه خساراتی برای مالک خود ایجاد می کند موجب اخلال در عملیات برف روبی نیز می شود.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در خدمت رسانی به شهروندان از آنها خواست مشکلات خود در ارتباط با برف روبی معابر اصلی و فرعی را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع رسانی تا عوامل مدیریت شهری نسبت به رفع مشکل احتمالی اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز