خبرگزاری کار ایران

شهردار همدان:

به علت ترافیک سنگین خیابان‌های همدان پارکینگ خودرو شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۱۳۲

شهردار همدان گفت: ترافیک همدان از یک مشکل فراتر و به وضعیت بحران رسیده است.

به گزارش ایلنا از همدان، سیدمسعود حسینی  افزود: تسریع در اجرای طرح جامع ترافیک، افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها و بازگشایی و اصلاح معابر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی گفت: زمان تکمیل و بهره برداری از پارکینک آقاجانی بیگ مشخص نیست و با مشکل حقوقی مواجه شده ایم که در حال پیگیری است.

شهردار همدان گفت: ترافیک محدود به نقطه خاصی نیست و اجرای هر طرح ترافیکی نمی‌تواند در کوتاه مدت باعث حل مشکل ترافیک همدان شود.

حسینی تصریح کرد: افزایش ظرفیت ناوگان حمل ونقل عمومی، افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها و بهره گیری از ظرفیت پارکینگ برخی از مراکز دولتی و آموزشی در ساعات غیر اداری را در برنامه داریم.

وی افزود: به علت محدودیت فضا برای ایجاد پارک سوار، ایستگاه و سایر ملزومات مورد نیاز تردد خط ویژه اتوبوس‌های بی آر تی نمی‌توانیم این طرح را اجرا کنیم.

شهردار همدان گفت: با آموزش و پرورش در خصوص جلوگیری از فعالیت مراکز آموزشی بخش خصوصی در سایر کاربری‌ها مکاتبه می‌کنیم تا برای جابجایی مراکز ذیربط تدابیری اتخاذ شود.

حسینی افزود: فعالیت اصناف باید با هماهنگی و کسب مجوز از شهرداری باشد تا موارد ترافیکی و دیگر موارد قانونی مورد ملاحظه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز