خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

احداثپارکینگ در نقاط مختلف شهر تبریز مهم‌ترین نیاز این کلانشهر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۳۷

متاسفانه در سال‌های اخیر، توسعه خیابان‌ها متناسب با افزایش تولید خودرو‌ها نبوده و این امر باعثافزایش ترافیک در شهر‌ها مخصوصا کلانشهر‌ها شده است.

ایلنا: نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: احداثپارکینگ در نقاط مختلف شهرمهم‌ترین نیاز شهر تبریز است.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید محدثبا اشاره به اهمیت احداثپارکینگ در نقاط مختلف شهر برای رفع معضلات ترافیکی گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، توسعه خیابان‌ها متناسب با افزایش تولید خودرو‌ها نبوده و این امر باعثافزایش ترافیک در شهر‌ها مخصوصا کلانشهر‌ها شده است.
وی ادامه داد: عدم توجه به احداثپارکینگ در چند سال اخیر در نقاط مختلف شهرو مخصوصا بافت مرکزی تبریز موجب شده تا شهروندان با مشکلات متعددی در عبور و مرور مواجه شوند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: به علت وجود مراکز اقتصادی در محدوده شهر و مشکلات عبور و مرور شهروندان در این محدوده باعثبه رکود کشیده شدن اقتصاد شهری درمحدوه مرکزی تبریز شده است.
محدثافزود: یکی از موضوعاتی که هم اکنون مورد توجه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز بوده احداثپارکینگ‌های طبقاتی توسط بخش خصوصی در نقاط مختلف شهر است و برای تحقق این امر باید همکاری‌های لازم با سرمایه گذاران انجام گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز