خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلا:

۶۵۰۰ مازندرانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۲۵۵

فرمانده سپاه کربلا گفت: تاکنون هشت هزار ۷۳۰ نفر در سایت راهیان نور سپاه کربلا ثبت نام کردند و شش هزار ۵۰۴ زائر تا الان در اردوگاه‌های مازندران پذیرش شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار سیاوش مسلمی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی شاهد استقبال بسیار خوبی از طرف مردم در راهیان نور مواجه شدیم، افزود: تاکنون هشت هزار ۷۳۰ نفر در سایت راهیان نور سپاه کربلا ثبت نام کردند و شش هزار ۵۰۴ زائر تا الان در اردوگاه‌های مازندران پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه مراسم سال تحویل هم در یادمان شهدای هفت تپه با حضور فرماندهان لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و بیش یک هزار نفر از زائران برگزار شد، افزود: اعزام زائران به اردوهای راهیان نور تا ششم فروردین ادامه دارد و وجه امتیاز راهیان نور امسال حضور خودجوش خودروهای شخصی و خانوادگی است و تا این لحظه ۲۶۹ دستگاه خودروی شخصی در اردوگاه‌های سه گانه مازندران حضور یافتند.

فرمانده سپاه کربلا گفت: زائران علاوه بر بازدید یادمان هفت تپه، از یادمان عملیات والفجر ۸ در اروند کنار، شلمچه، نهرخین، فتح المبین و … بازدید می‌کنند و برنامه‌های متنوع فرهنگی برای زائران در اردوگاه‌ها شامل برنامه طنز در جبهه، مولودی خوانی اعیاد شعبانیه، مناجات خوانی و برپایی دعا، نماز جماعت، مسابقات فرهنگی، روایتگری، رزمایش فرهنگی و.... برگزار می‌شود.

سیاوش مسلمی افزود: امسال راهیان نور به صورت خودجوش برگزار شد و سپاه کربلا برای بسترسازی و ارائه خدمات با کیفیت اقدامات قابل توجهی انجام داده است که نمونه‌های آن، مسئله ایمنی کاروان‌ها، تغذیه با کیفیت، حضور پررنگ روایان در کاروان‌ها و در یادمان‌ها، تجهیز محل اسکان زائران با وسایل گرمایشی و سرمایشی و مهمترین برنامه بازدید زائران و حضور آنها از یادمان شهدای هفت تپه و برگزاری مراسم فرهنگی بود.

سردار مسلمی افزود: هرچه برای ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم، کم است، چرا که این فرهنگ بیمه کننده جامعه به ویژه نسل جوان از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است و. وقتی شاهد سیل جمعیت جوان و نوجوان در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی هستیم، این نشان دهنده اثرگذاری ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه است.

وی گفت: مردم برای زنده نگه داشتن راه ورسم شهدا به مناطق عملیاتی جنوب می ایند و سال نو خود را آغاز می‌کنند باید این دستاوردها را حفظ کرد و برای تقویت و انتقال آن به نسل آینده ساز انقلاب تلاش کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز