خبرگزاری کار ایران

هم‌زمان با سفر دور دوم رئیس جمهور به مازندران؛

میز ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی در مازندران برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۰۰۴

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران از برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی، هم‌زمان با سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، حسین ایزدی گفت: هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهوری و هیأت دولت به استان مازندران و با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اظهار کرد: میثم آسوپا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر به‌مدت سه روز در محل این اداره‌کل واقع در ساری میدان امام، ابتدای خیابان  جام‌جم، رو‌به‌روی سپاه مقاومت بسیج شهرستان ساری مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در روزهای ، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ٨ صبح الی ١٨ و ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۸ الی ۱۴ برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به محل مذکور مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز