خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار لرستان خبر داد؛

کسب رتبه برتر کشوری دارو سازی اکسیر بروجرد به عنوان کارفرمای سلامت محور

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۶۸۶

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از کسب رتبه برتر کشوری دارو سازی اکسیر بروجرد به عنوان کارفرمای سلامت محور در جشنواره ملّی تجلیل از کارفرمایان سلامت‌محور خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی جهانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در سیزدهمین جشنواره ملّی تجلیل از کارآفرینان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان، سامان غلامی مدیر عامل شرکت داروسازی اکسیر بروجرد به عنوان کارفرمای سلامت محور برتر ملی معرفی و تقدیر شد.

وی افزود: این مراسم با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، جمعی از مدیران و مسئولان و منتخبین این جشنواره ملّی در شرکت سایپا دیزل برگزار و از کارفرمایان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان تجلیل به عمل آمد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه سلامت کارگران و محیط بنگاههای اقتصادی منجر به بهره وری در تولید می شود،  تصریح کرد: نیروی کار سالم و ماهر یکی از مهم‌ترین پشتوانه‌های پایدار هر جامعه‌ای به شمار می‌رود که تامین ایمنی و سلامت محیط‌های کار از اولویت و اهمیت بالایی در توسعه اقتصادی و کاهش هزینه‌های ناشی از آن برخوردار است.

جهانی یادآور شد: با آموزش‌های به موقع و به روز به کارگران و کارفرمایان و ایجاد خانه بهداشت در واحدهای کارگری این مقوله مهم در استان به شکل خوبی اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز