خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مپنا:

افزایش ظرفیت تولید برق برای لرستان زیرساخت مناسب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۷۹۵

مدیرعامل مپنا گفت: افزایش ظرفیت تولید برق می‌تواند برای لرستان زیرساخت مناسبی باشد.

به گزارش ایلنا، عباس علی‌آبادی در حاشیه آیین افتتاح واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد، اظهار کرد: کشور ما نیروگاه ساز بوده که از نظر مردم دنیا یک شاخص پیشرفت و توسعه است.

وی ادامه داد: این واحد تنوعی از فناوری‌ها دارد و افتخار ماست که بومی بوده، تعداد زیادی از مهندسین و متخصصین ما اهل لرستان هستند و ما توانستیم از این ظرفیت برای ساخت نیروگاه استفاده کنیم.

علی آبادی تصریح کرد: فناوری که در این نیروگاه استفاده شده قابل توسعه است و با همین نیروگاه می‌تواند ۱۰۰ مگاوات افزایش ظرفیت داشته باشد درحالی که بنیاد مستضعفان برای سرمایه‌گذاری توسعه نیروگاه با ظرفیت ۵۰۰ مگاوات دیگر اعلام آمادگی کرده است.

مدیرعامل مپنا بیان کرد: افزایش ظرفیت تولید برق می‌تواند برای استان زیرساخت مناسبی باشد چراکه برق زیرساخت اصلی توسعه است و ما با برق همه چیز داریم اگر بخواهیم شدت انرژی را مدیریت کنیم راهش این است که برقی‌سازی را توسعه دهیم.

وی افزود: زمانی که در آینده صنعت برای برای رفع آلودگی و افزایش راندمان و بهره‌وری در کشور توسعه پیدا کند این نیروگاه نقش مؤثرتری از خود نشان خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز