خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

توانمند سازی و باز اجتماعی شدن از مهمترین راهکارهای کاهش معضلات اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۵۳۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: توانمندسازی و باز اجتماعی شدن از مهمترین راهکارهای کاهش معضلات اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، مجید منعمی در نشست با تشکل های مردم نهاد بر لزوم حضور پررنگ این تشکل ها در رفع مشکلات و معضلات اجتماعی تاکید کرد و گفت: این نشست با پیگیری چند دستور کار در حوزه های مرتبط با مسائل تشکل ها و بررسی معضلات اجتماعی استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه آموزش مدیریت بحران و آشنایی با ظرفیت های تشکل ها، ۲ محور مهم نشست مذکور بود که در همین راستا از ظرفیت اساتید حوزه مدیریت بحران استفاده شد، اظهار داشت: آموزش فرآیند ثبت و تمدید مجوزهای تشکل های مردم نهاد استان از دیگر مباحث امروز بود که در این رابطه نیز آموزش های مد نظر در اختیار تشکل ها قرار گرفت.

منعمی بیان کرد: فراخوان عمومی از سازمان های مردم نهاد با عنوان بررسی حوزه های فرهنگی در رابطه با سکونتگاه‌های غیر رسمی، متکدیان، کودکان کار، طلاق و سایر مفاسد به عنوان معضلات و مشکلات امروز جامعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه توانمند سازی و باز اجتماعی شدن از مهمترین راهکارهای کاهش معضلات اجتماعی است، تصریح کرد: طرح و برنامه های ارائه شده توسط تشکل های مردم نهاد در این نشست عمدتا در زمینه توانمند سازی محلات حاشیه نشین بود که طرح های مذکور ضمن پایش، بهترین موارد انتخاب و به منظور انعقاد تفاهم نامه در دستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز