خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

سه طرح آموزشی و اجتماعی در بهزیستی کاشان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۵۰۲

خدمات بهزیستی محدود به قشر خاصی از جامعه نیست بلکه اکثر اقشار جامعه به نوعی از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

همزمان با هفته دولت با حضور معاون پیشگیری اداره کل بهریستی استان اصفهان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان، معاون مدیرکل ورئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان سه طرح آموزشی واجتماعی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان در کاشان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «دکتر امین عسگری»، معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان پیش از ظهر امروز در این مراسم، ضمن گرامی داشت هفته دولت و تبریک هفته کرامت گفت: مرکز مشاوره عمومی احسان با ۳ نفر اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان در میدان شورا، مهد کودک مهستان با ۷ نفر اشتغالزایی با اعتبار۱۵۰ میلیون تومان و مهد کودک سپاه کاشان با ۷ نفر اشتغالزایی و اعتبار ۲۰۰ مبلیون تومان از جمله طرح‌هایی است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی تحت نظارت اداره بهزیستی کاشان امروز به بهره برداری رسید.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مهرورزان و فداکاران بی‌ادعای جامعه بهزیستی که تلاش زیادی را برای جامعه آسیب پذیرجامعه و بیماران اعصاب روان انجام می‌دهند، گفت: با توجه به اینکه بهزیستی به سمت تخصصی شدن و آموزشی حرکت می‌کند بیشترین تلاش خود را در جهت کاهش آمار طلاق، رفع مشکلات کودکان و بهبود زندگی زناشویی در دستور کار خود قرار داده است.

عسگری با بیان اینکه متاسفانه هنوز عده زیادی از اقشار جامعه به خدمات زیادی که بهزیستی به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌نماید واقف نیستند. گفت: خدمات بهزیستی محدود به قشر خاصی از جامعه نیست بلکه اکثر اقشار جامعه به نوعی از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز