خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات تیم فوتبال گهر با مساعدت وزیر ورزش مرتفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۰۹

این تیم دست آوردهای برای شهرستان دورود داشته است که بسیار حائز اهمیت است ونباید این تیم را به حال خود رها کرد واز طریق دکتر گودرزی وزیر ورزش برای بهبود وضعیت مالی این تیم تلاش خواهیم کرد.

نماینده مردم دورود و ازنا با حضور در اردوی تیم گهر دورود اظهار داشت: این تیم دست آوردهای برای شهرستان دورود داشته است که بسیار حائز اهمیت است و نباید این تیم را به حال خود‌‌ رها کرد و از طریق دکتر گودرزی وزیر ورزش برای بهبود وضعیت مالی این تیم تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دورود، پس از آنکه طی چند روز گذشته مشکلات مالی تیم گهر دورود باعثایجاد مشکلاتی برای این تیم شده بود عصر امروز عباس قائدرحمت نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل اردوی تیم گهر دورود در جریان آخرین شرایط این تیم قرار گرفت.
عباس قائدرحمت در گفتگو با ایلنا گفت: گهر در حال حاضر شناسنامه و افتخار فوتبال لرستان است و نباید این تیم را به حال خود‌‌ رها کرد واز طریق دکتر گودرزی وزیر ورزش برای بهبود وضعیت مالی این تیم تلاش خواهیم کرد.
در این مراسم قائدرحمت با اشاره به اهمیت جایگاه تیم گهر دورود در سطح جامعه اظهار داشت: این تیم دست آوردهای برای شهرستان دورود داشته است که بسیار حائز اهمیت است.
نماینده مردم دروود و ازنا در مجلس با اعلام حمایت خود از تیم گهر دورود اظهار داشت: در این مدتی که در میان تیم گهر دورود حضور نیافته بودم به این دلیل بود که احساس می‌شد که این تیم روند خوبی را دنبال می‌کند یا اینکه نهایتا مشکلات جزئی دارد اما امروز که متوجه شده‌ایم مشکلات مالی این تیم، به این شدت است همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات تیم گهر دورود را برطرف کنیم.
وی افزود: البته به این شکل نبوده است که ما به هیچ عنوان سراغی از تیم گهر نگرفته‌ایم بلکه پی گیر موضوعات تیم هستیم اما از این پس به عنوان نماینده مردم پای کار خواهیم بود تا مشکلات این تیم که برزگ‌ترین مشکل آن مسائل مالی است رفع شود.
در ادامه محمد احمدزاده و اسماعیل حیدرپور گزارشی از آخرین شرایط و مشکلات تیم گهر ارائه داده و خواستار حمایت نماینده مردم شهرستان دورود و سایر مسئولان استانی از تیم گهر دورود شدند.
در پایان عباس قائدرحمت با حضور در جمع بازیکنان تیم گهر به آن‌ها خدا قوت گفته و اظهار داشت: از همه بازیکنان به واسطه زحمات خود در ۱۰ هفته گذشته تشکر می‌کنم و می‌دانم تاکنون یک ریال هم از قرارداد خود را دریافت نکرده‌اید اما تلاش خود را خواهیم کرد تا هرچه سریع‌تر مشکلات تیم برطرف شود.
گفتنی است، مدیرعامل باشگاه گهر دورود به همراه محمد احمدزاده سرمربی تیم گهر دورود با حضور در استانداری لرستان با مهندس هوشنگ بازوند دیداری داشته و آخرین شرایط تیم گهر دورود را بررسی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز