خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی:

خیرین مدرسه ساز هنرمندانی هستند که منزلت آنان پایداراست

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۷۱

خیرین مدرسه سازان هنرمندانی هستندکه منزلت آنان پایدار و جاودان خواهد بود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: خیرین وبه خصوص مدرسه سازان هنرمندانی هستندکه منزلت آنان پایداروجاودان خواهدبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دورود، دکتر قائد رحمت ازخیرین مدرسه ساز به عنوان هنرمندانی عنوان کرد که منزلت‌شان پایدار و جاودان است.

دکترعباس قائد رحمت، نماینده مردم شهرستان‌های دورود و ازنا، در مراسم افتتاح هنرستان۱۸کلاسه زنده یادقالیچه چیان گفت: بنده به نمایندگی ازمردم عزیز هم استانی از همه عزیزان و دست اندکارانی که در ساخت این مدرسه و برگزاری این مراسم باشکوه نقش داشته اند و خصوصاً عزیزانی که عنایت داشته اند و همینطور خیر مدرسه ساز که هدف امرخیرخودشان را در این منطقه داشته اند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم شهرستان‌های دورود وازنا افزود: وقف یعنی ایثار، یعنی ازخودگذشتگی، وقف یعنی دیگران را برخود ترجیح دادن و به فکر آن‌ها بودن و انجام کار خیربه نوعی وقف است. یعنی احساس مسئولیت درمقابل آیندگان داشتن و کارخیر پس انداری است برای روزهای تنهایی، همراهی است برای ایام بی‌کسی، آذوقه‌ای برای روزهای درماندگی و چراغی درتاریکی است و چشمه زلال آبی درکویرتشنگی است.

دکتر قائدرحمت با اشاره به این مطلب که در روزی که هیچ چیز نمی‌تواند به ما کمک کند، افزود: این کار خیر و اقدام بزرگ می‌تواند، یاریگر و چراغ راه ماباشد.

وی تاکیدکرد: خیرین هنرمندانی هستند که منزلت آنان پایدار خواهد بود و بقیه منزلت‌ها موقتی و غیردائمی است. کسی استاندار و یارئیس جمهو رمی‌شود. همه این سمت‌ها و پست‌ها موقتی است. اما کسی که کار خیر ودر راه رضای خدا و کمک به خلق خدامی‌کند، دارای منزلتی است که برای همیشه پایدار و باقی و برقرار خواهد ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز