خبرگزاری کار ایران

شهردار محمدیه:

محمدیه شهر دوستدار خانواده انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۳۹

شهردار محمدیه گفت: در جلسه‌ای که با موضوع «خانواده و فرزندآوری» و با فرماندار و معاونت سیاسی و امنیتی فرماندار البرز و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، محمدیه به عنوان دوستدار خانواده انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، محمد پیری با اعلام این خبر گفت: امروزه موضوع ارتقای امنیت، سلامت و آرامش مردم در فضاهای شهری، به ضرورتی در برنامه‌های توسعه پایدار شهری تبدیل شده است.

شهردار محمدیه ادامه داد: همواره انتظار می‌رود که این فضاها بتوانند سرزندگی اجتماعی، حضور و فعالیت گروه‌های مختلف را ممکن و تسهیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع و ضرورت حضور، فعالیت و رعایت حقوق زنان، به ویژه زنان باردار، شاخص‌های شهر پایدار و دوستدار خانواده است که میزان آسایش و مطلوبیت فضاهای شهری برای حضور زنان متناسب با نیازهای جسمی و روانی آن‌ها دارد، به همین منظور باید با فراهم کردن شرایط کالبدی و خدماتی، جوابگوی نیازهای جسمی و روانی شهروندان باشیم. 

پیری اظهار کرد: مدیریت شهری محمدیه در تلاش است تا در تأمین نیازهای اولیه خانواده‌ها در فضاهای عمومی عملکرد مؤثری داشته باشد که با تأمین و تدارک حداقل شاخص­‌های زیست شهری سهم چشمگیری در افزایش کیفیت زندگی آن‌ها خواهد داشت.

وی بیان کرد: اقدامات قابل قبولی در حوزه فرزند آوری در سطح شهر محمدیه و مهرگان صورت گرفته و عنوان شهر بدون دخانیات رابطه مستقیمی با شهر دوستدار خانواده دارد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مربوطه در پارک‌های بانوان محمدیه و مهرگان در همین راستا بوده است.

شهردار محمدیه اظهار کرد: در نظر داریم تا با دعوت از کارشناسان با آسیب‌های اجتماعی که به نظام خانواده ضربه وارد می‌کنند، به صورت هدفمند و تخصصی ورود کرده و‌ خانواده‌ها را از آن‌ها آگاه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز