خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش خبر داد؛

اعطای اعتبار 70 میلیاردی در راستای فرزند آوری در 6 ماهه اول سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۹۷۱

فرماندار تالش به تدوین برنامه های عملیاتی در راستانی ارتقای سلامت خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های دولتی با احساس مسئولین نسب به به انجام تکالیف مقرر و مطرح درقانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدام کنند‌.

به گزارش ایلنا از تالش، کیا عاشوری در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بیان داشت: با روی کار آمدن دولت رئیسی در بحث خانواده و جوانی جمعیت بسیار مورد توجه قرار گرفت که از اولین اقدامات رئیسی در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی ایران، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» مصوب مجلس را برای اجرا به وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور در آبان ماه ۱۴۰۰ ابلاغ کرد.

وی با بیان اینکه  پیگیر تامین اعتبارات مربوط به تسهیلات بانکی حمایت از خانواده هستیم اظهار کرد: در شش ماهه اول سال جاری تعداد 1600 مورد وام به مبلغ بیش از 70 میلیارد جهت فرزآوری به خانواده اعطا شده است. 

فرماندار تالش ضمن تاکید بر حمایت از خانواده و جوانی و فرزند آوری، از تخفیف 50 درصد برای صدور پروانه ساختمانی پس از تولد فرزند سوم خبرداد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز