خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

واگذاری 181 قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۲۱

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکنون ۱۸۱ قطعه زمین با ظرفیت ۲۴۵ خانواده تخصیص داده شده است.

به گزارش ایلنا، سید علی هاشمی با اشاره به تعهدات دولت در خصوص اجرای طرح قانون جوانی جمعیت در استان قزوین گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین زمین‌های با مالکیت دولتی در شهر جدید مهرگان را جهت کاربری مسکونی در نظر گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: مراحل تهیه طرح و اقدام جهت تغییر کاربری اراضی در دست اقدام و نیز جهت قیمت‌گذاری به کارشناسان قوه قضائیه ارجاع شده است.

وی افزود: با توجه به مصوبات شورای عالی مسکن و ضرورت استفاده از ظرفیت روستاهای همجوار و جاذب، اداره کل راه و شهرسازی با همکاری بنیاد مسکن استان در دو روستای رشتقون و نجم آباد که در حد فاصل کمتر از 15 کیلومتری قزوین قرار دارد، پهنه‌های قابل توجهی در نظر گرفته و سیر الحاق بافت نیز در حال طی شدن است که این مناطق با موقعیت مناسب و دارای امکانات کامل خدماتی هستند.

هاشمی گفت: همچنین از ظرفیت شهر شریفیه برای استفاده از طرح جوانی جمعیت استفاده خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین در مورد قطعات زمینی که قرار است، واگذار شوند گفت: تعداد ۱۴۸ خانواده واگذار قطعی و واگذاری برای باقی خانواده‌ها در حال اقدام است.

هاشمی با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی همواره جهت پاسخ‌گویی به مردم شریف استان آمادگی دارد خاطر نشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تمام تلاش خود را جهت تامین زمین و واگذاری زمین به خانوارهای سه فرزندی و بیشتر و همچنین تمام خانوارهای مشمول طرح جوانی جمعیت انجام می‌دهد تا این امر به نحو احسن و در کمترین زمان ممکن انجام شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز