خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

برای اجرای کامل قانون واگذاری زمین جوانی جمعیت در قزوین مشکلی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۲۱۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: زمین‌های مورد نیاز برای اهدای اراضی به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر تعیین تکلیف خواهد شد و مشکلی در اجرای کامل این قانون در استان قزوین وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، سید علی هاشمی درباره واگذاری زمین به خانواده‌های سه فرزند و بیشتر گفت: براساس قانون جوانی جمعیت دولت مکلف است یک قطعه زمین‌بر اساس طرح‌های هادی روستایی و شهری یا طرح‌های جامع و تفصیلی شهری مصوب برای ساکنان در روستا‌ها یا شهر‌ها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر واگذار کند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان قزوین بیان کرد: در همین راستا و در حمایت از جوانی جمعیت امروز به تعدادی دیگر از خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر در استان قزوین زمین واگذار شد.

وی ادامه‌ داد: واگذاری زمین به خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر از شهرهای اقبالیه، بوئین‌زهرا و شال انجام شد و امیدواریم در نوبت‌های بعدی واگذاری زمین شاهد رشد و ارتقا در این بخش باشیم.

هاشمی گفت: یکی از برنامه‌های دولت برای تأمین مسکن اقشار جامعه واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر است و همه خانواده‌هایی که تاریخ تولد فرزند سوم آنان همزمان یا پس از زمان ابلاغ قانون جوانی جمعیت یعنی از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ باشد مشمول این تسهیلات هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز