خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

نزدیکی دولت و سپاه برای انجام کارهای عمرانی آسوده‌تر از گذشته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۵۶۱

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به نزدیکی دولت و سپاه برای انجام کارهای عمرانی اشاره کرد و گفت: امروز هم افزایی با ارکان نظام در دولت آسوده‌تر از گذشته شده که می‌تواند در انجام کارهای عمرانی موفق‌های فراوانی حاصل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار پاسدار رستمعلی رفیعی‌آتانی روز شنبه در نشست با اقشار بسیج ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: قزوین از استان‌های پیشرو در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی است و ما متعهد هستیم تا پروژه‌هایی را در زمینه آبرسانی و ساخت راه‌های روستایی تدوین شده را با کمک جهاد سازندگی به پایان برسانیم.

وی اظهار کرد: در دولتی قرار داریم که تمام خصوصیات یک دولت بسیجی را دارد و تمام کارهای این دولت برای رضایت خدا و مردم انجام می‌شود.

این مسئول به ۲ نوع ماموریت اشاره کرد و یادآور شد: نخستین ماموریت الهی بوده و دیگری اختصاصی است، اکنون در محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار که یک ماموریت اختصاصی محسوب می شود، کارها را با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به پیش خواهیم برد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه مراسماتی همچون راهیان نور و یادواره های شهدا نیاز به پشتیبانی دارند، اظهار نظر کرد: اگر هر فرمانده پایگاهی در هفته بسیج یک برنامه اجرا کند، در طول سال هزاران برنامه اجرا می شود که این نیازمند همکاری و پشتیبانی همکاران است.

سردار پاسدار رفیعی‌آتانی در پایان با تقدیر و تشکر از همه بسیجیان استان قزوین یادآور شد: در اغتشاشات سال گذشته بسیجیان بی منت و شبانه روز در میدان بودند که این عملکرد قابل تحسین و تقدیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز