خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل سپاه:

طرح‌های آبرسانی روستاهای کشور توسط بسیج سازندگی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۵۴

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طرح‌های آبرسانی در روستاها در دستور کار قرار دارد و تمهیدات خاص در دولت در این زمینه انجام شده و روند اجرای طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، سردار علی فدوی در مراسم افتتاح راه روستایی کهوان شهرستان آبیک اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) احداث پروژه‌های بسیار کلان را اجرایی می‌کند و ظرفیت ذخیره آب پشت سدهای کشور ۵۰ میلیارد مترمکعب است که بیش از ۲۵ میلیارد مترمکعب آب پشت سدهای ساخته شده توسط سدهایی بوده که قرارگاه خاتم الانبیا(ص) احداث شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اقتصاد و معیشت را نه تنها مشکل مردم ایران بلکه مشکل مردم دنیا عنوان کرد و افزود: برای رفع مشکلات اقتصادی خدای متعال دستورالعمل داده و باید به آن‌‎ها عمل کنیم و برای رفع مشکلات عزم خود را جزم کنیم و مردم هم باید توانمندی‌های خود به کار گیرند.

وی ادامه داد: انسان در امور دنیایی باید همه را بر خود مقدم بدارد و در کار آخرتی باید خودش را بر همه مقدم دارد و نباید تعارف کند که می‌توان به خدمت رسانی به مردم در حوزه‌های آب، جاده، مسکن و سایر موارد اشاره کرد. 

فدوی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در ساخت پروژه‌های بسیج سازندگی مورد توجه قرار دارد مانند طرح آبرسانی، راه‌های روستایی و مسکن، کیفیت مورد توجه قرار دارد و کارشناسان فنی و ناظرین نباید هیچ گونه تعلل و کوتاهی داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای بزرگترین پروژه‌های آبرسانی به روستاها در کشور توسط بسیج سازندگی اذعان کرد: این مهم با کمک مردم، جهادگران و بسیجیان تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: با توجه به گذشت ۴۴ سال از عمر انقلاب، در برخی از امور نقص داریم که انجام نشده و می‌طلبد برای رفع نقصها گام‌های موثری برداریم.

جاده روستای کهوان از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک به طول ۱.۵ کیلومتر است که با سه میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرستان و توسط بسیج سازندگی احداث و آسفالت آن اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز