خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای استان خبر داد:

پیشرفت پروژه‌های آبرسانی به روستاهای قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۰۶۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: عملیات پروژه تامین آب آشامیدنی ۹۶ روستای استان قزوین در قالب احداث پنج مجتمع آبرسانی روستایی که در اواخر سال جاری آغاز شده بود با پیشرفت مناسبی در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا، داراب بیرنوندی با اعلام مطلب فوق افزود: این پروژه از سوی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران و به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) در مناطق روستایی و در مدت زمان ۳۰ ماه انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین سطح پروژه یاد شده را بزرگ و آن را افتخاری برای خدمت به روستاها خواند و ادامه داد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 2 هزار و 397 میلیارد ریال در سطح استان قزوین هزینه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در این پروژه پنج مجتمع آبرسانی شامل الموت، ضیاء آباد ۱ و ۲، ماهین، قاقازان و فارسجین، برای روستاهای هدف ساخته خواهد شد و با اجرای این پروژه‌ها ۳۲ هزار نفر از جمعیت روستایی استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

بیرنوندی به کاهش محسوس بارش‌های سال آبی جاری اشاره تاکید کرد: منابع آب بسیار محدود است و تامین آن نیز با هزینه‌های بسیار زیاد صورت می‌گیرد و بنابراین مردم باید در مصرف آن مدیریت لازم را اعمال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز