خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان:

سپاه از فرماندار جدید قزوین حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۳۴۹

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: فرماندار جدید شهرستان قزوین، صدای رسای رسالت پاسداری است، سپاه از او در رسالت پاسداری‌اش حمایت خواهد کرد و تجربه‌ای که در مجموعه بسیج کسب کرده را به کمک دولت می‌آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در آئین تکریم و معارفه شهرستان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات استاندار برگزار شد، گفت: خوشحالیم که فردی از سپاه مهمان صادق دستگاه اجرایی شده و هر توانی که در سپاه باشد را برای کمک به دستگاه‌های اجرایی به کار می‌گیریم.

رفیعی آتانی اظهار کرد: در ادامه میثاق نامه‌ای را امضا خواهیم کرد، برادر او هستیم و به او کمک می‌کنیم.

شایستگی جایگزین رفتارهای باندی و سیاسی شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین هم در این برنامه گفت: براساس آیات قرآنی و مبانی دینی باید کاری کنیم رفتارهای جناحی، سیاسی و باندی جای خود را به شایستگی و قوت و کارکرد دهد.

حجت الاسلام   عبدالکریم عابدینی ادامه داد: اگر بخواهیم پای کار ذکر و قرآن باشیم باید از هر امکانی برای برپایی دین و نماز تلاش کنیم، عدالت، وحدت، رسیدگی به فقرا و قوام اقتصادی از مواردی هستند که اقامه دین منوط به آن‌ها است.

وی عنوان کرد: این شهر همه جا باید نام و نشان خوبی‌های دینی را نشان دهد و به اولویت‌ها و نیازهای جامعه توجه شود در این صورت است که می‌توان گفت شعائر برپا شده، درواقع برپایی شعائر صرفا چند پرچم نیست؛ بلکه توجه به نیازها و عملکرد خوب در جامعه است.

عابدینی تاکید کرد: تقوا هم به معنای گره گشایی از کار مردم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز