خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

با پیشگیری های مناسب، از ایجاد تنش‌ها جلوگیری شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۹۲۸

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در سالی به سر می بریم که با تحریم‌های ظالمانه و سخت مواجه هستیم؛ ممکن است برخی مسایل صنفی به مسایل امنیتی تبدیل شود به ویژه تاکید ما مربوط به جامعه کارگری است که ضرورت دارد پیشگیری های مناسبی اندیشده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جلسه شورای اداری با محوریت معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و تکریم و معارفه فرماندار قزوین با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار و مدیران دستگاه‌های مختلف استان در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این جلسه بیان کرد: کسانی که در مدت خدمت خود مسئولیت پذیر بوده اند، کارنامه درخشانی از خود ارائه داده اند و این امر موجب تکریم آنها در بین مردم شده و این جلسات یکی از مصادیق رسیدگی به اعمال از سوی خود پیش از رسیدگی به اعمال از سوی خداست.

وی ضمن تشکر از سیدعلی موسوی فرماندار سابق قزوین، شفیعی را فردی باانگیزه و پیگیر مسایل نام برد که کارنامه درخشانی از خود ارائه داده است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن اشاره به فعالیت های منوچهر حبییی در پست های مختلف اظهار کرد: حبیبی نیز بعنوان مدیری با تدبیر، توانسته کارنامه درخشانی از خود ارائه داده و سالهای طولانی خدمت وی در جایگاههای مختلف نشان از کارآمدی وی در ستمهای مختلف دارد.

محمدی عنوان کرد: در سالی به سر می بریم که با تحریم‌های ظالمانه و سخت مواجه هستیم ممکن است برخی مسایل صنفی به مسایل امنیتی تبدیل شود به ویژه تاکید ما مربوط به جامعه کارگری است ک ضرورت دارد پیشگیری های مناسبی اندیشده شود.

وی افزود: استان قزوین با حضور مدیران با سابقه، توانسته بهترین تصمیمات را در شرایط سخت اتخاذ نماید و مسلما از این پس نیز این امر با دقت بیشتری انجام خواهد شد.

محمدی گفت: معاون سیاسی می تواند نقش مهمی در ایجاد امنیت روحی در جامعه ایجاد نماید و این نشان از اهمیت جایگاه معاون سیاسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز