خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

پاکبانان با همه وجود در خدمت مردم بودند/تقدیر از اقدامات پاکبانان شهرداری قزوین در مهار سیل

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۳۵۵

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات شهرداری بویژه پاکبانان در پیشگیری از وقوع سیلاب در شهر قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در حرکت ارزشمند شهرداری قزوین در مراسمی با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین، علی صفری شهردار، داوود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از پاکبانان زحمتکش از تلاش همه کسانی که در جلوگیری از سیلاب و اقدامات پیشگیرانه زحمت کشیده بودند، قدردانی شد.

داوود محمدی گفت: بارش رحمت الهی نعمت بزرگی بود و به جز در چند استان کشور که مشکل ایجاد کرد شاهد احیای تالاب‌ها، پر آب شدن سفره‌های زیرزمینی، پر آب شدن رودخانه‌ها شد و در استان قزوین هم تالاب الله آب زنده شد و نفس تازه ای کشید که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

وی بیان کرد: علیرغم اینکه بارش‌ها در قزوین هم زیاد بود اما با پیش بینی‌های انجام شده و تلاش دستگاه‌ها این موضوع مدیریت شد و یکی از دستگاه‌ها که عملکرد برجسته ای داشت مدیریت شهری بود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پاکبان ها با همه وجود در خدمت مردم بودند و صادقانه و عاشقانه کار کردند تا سیل به شهر آسیب نزند و برخی شبانه روزی تلاش کردند تا مردم در امنیت باشند.

محمدی اظهار داشت: پاکبان ها از جمله افراد زحمت کشی هستند که با همه تلاش‌های خود در سیل دیده نشدند اما در صحنه بودند و تجلیل از آنها در این مراسم کار ارزشمندی است که جای تشکر دارد.

وی بیان کرد: سهم پاکبان ها در مدیریت بحران قابل تحسین و ستودنی بود و از ابتکار شهردار برای تجلیل از این تلاشگران جای تقدیر دارد و اگر کمک شما نبود مشکلات زیادی در اثر سیل ایجاد می‌شد و شما خط مقدم مقابله با سیل بودید.

در این مراسم از پاکبان های شهرداری قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز