خبرگزاری کار ایران

داود محمدی خبر داد:

بازنشستگی استاندار قزوین در اردیبهشت‌ماه 98 صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۹۵۲

رئیس کمیسیون اصل ۹۰‌ مجلس گفت: استاندار قزوین بیستم بهمن‌ماه ۹۸ بازنشسته می‌شود و بازنشستگی وی در اردیبهشت‌ماه صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، 26 شهریورماه سال 96 در جلسه هیأت وزیران که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی تشکیل شد با رأی اعتماد وزرا، عبدالمحمد زاهدی استاندار پیشین کردستان به سمت استانداری قزوین منصوب شد که وی سابقه استانداری کردستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و ایلام را در کارنامه داشته است.

زاهدی از سال ۶۰ به عنوان کارشناس وارد وزارت کشور شده و ۳ سال در آن پست خدمت کرده و ۲ سال مسئول امور استان‌های وزارت کشور، ۴ سال و ۶ ماه معاونت سیاسی استانداری سیستان و بلوچستان و نزدیک به ۷ سال معاونت سیاسی استانداری کرمانشاه را بر عهده داشته است.

آخرین سمت اجرایی که زاهدی قبل از استانداری کردستان در دولت یازدهم عهده‌دار آن بوده، استانداری استان مرکزی در سال ۱۳۸۴ و پیش از روی کار آمدن دولت نهم بوده است.

به تازگی اخباری مبنی بر بازنشستگی استاندار قزوین در اردیبهشت‌ماه سال آینده در فضای مجازی منتشر شده که داود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای و نماینده مردم قزوین، آبیک و ابرز در مجلس بیان کرد: بازنشستگی استاندار قزوین در اردیبهشت‌ماه صحت ندارد.

وی افزود: استاندار قزوین بیستم بهمن‌ماه ۹۸ بازنشسته می‌شود و بازنشستگی وی در اردیبهشت‌ماه صحت ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز