خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مطرح کرد:

تامین اعتبار پروژه آبرسانی از سد طالقان به قزوین نیازمند مساعدت مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۶۵۷

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین منابع مالی پروژه آبرسانی از سد طالقان به استان قزوین، وظیفه مسئولان بوده و نیازمند مساعدت و همت آنان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب در استان قزوین بیان داشت: موضوعات مرتبط با منابع آبی استان باید در دو بخش و چند سطح مورد پیگیری قرار گیرد. 

وی افزود: اولین بخش مربوط به مصوبات جلسه شورای حفاظت و دومین بخش در ارتباط با پیگیری مسئولان ذیربط از وزارت نیرو در خصوص انتقال آب از سرچشمه های الموت رود، شاهرود و ارتفاعات 2000 و 3000 به استان است که در همین راستا مطالعات مرحله اول صورت پذیرفته ولی با توجه به حوزه آبریز و بهره مندی چندین استان از آب این رودخانه ها طرح به شرکت مدیریت منابع آب ایران جهت تکمیل ارجاع شده که باید با پیگیری های بیشتر در این خصوص زمینه جهت تسریع در اجرای آن فراهم شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقال آب شرب از سد طالقان به شهرها و روستاهای استان عنوان کرد: وظیفه همه مسئولان در استان است که جهت تامین منابع مالی این طرح بزرگ با یکدیگر همکاری کنند و پیگیری های لازم را بعمل آورند. همچنین به عنوان یکی از اهداف کوتاه مدت این طرح در حال پیگیری جهت انتقال آب از سد طالقان به شهرستان آبیک هستیم تا با توجه به وضعیت نامناسب آب این شهرستان بتوانیم آب با کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز