خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج ادارات کشور:

میزهای تخصصی گروه‌های جهادی واحدهای تولیدی را به چرخه تولید بازمی‌گرداند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۳۵۳

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور عنوان کرد: تعدادی از واحد‌های تعطیل استان قزوین با کمک میز تخصصی گروه‌های جهادی به چرخه تولید بازگشتند و برکات زیادی از برگزاری میز عمومی و تخصصی خدمت نصیب جامعه شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، سردار فضل اله کفیل در رزمایش سراسری اعزام گروه‌های جهادی میز خدمت کشوری و دهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین گفت: شهیدان رجایی و باهنر تابلوی خدمت صادقانه، شهید بابایی الگو و اسوه‌ای برای تمام اقشار جامعه در فروتنی و اخلاق و خدمت رسانی و انسانیت و شهید لشکری انسان عزیز اسوه مقاومت و صبر برای جوانان و همه اقشار جامعه هستند.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور عنوان کرد: بسیج ادارات در سطح کشور در ۶۸۰ حوزه مقاومت و 9 هزار و 100 پایگاه ادارات مشغول خدمت رسانی است و کارمندان در تراز انقلاب و پیروی از شهدا با خدمت رسانی صادقانه به مردم به معنای واقعی میز اداره را میز خدمت کنند که این نیز کاری جز تسهیل مشکلات مردم ندارد.

وی اظهار کرد: میز خدمت نمادی از خدمتگزاری است و در همین سه ماهه اول سال ۸ هزار میز جهادی خدمت برگزار شد و مدیران مختلفی حضور یافتند تا به مردم پاسخ دهند و رضایتمندی گسترده‌ای در بین مردم داشته است.

این مسئول اضافه کرد: یک‌هزار و 380 گروه جهادی در سطح کشور در حال خدمت رسانی هستند که امروز عملیات خود را با دستور رئیس بسیج مستضعفین آغاز می‌کنند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز