خبرگزاری کار ایران

شاهرخی، فرمانده جدید سپاه قزوین:

جامعه بدون تضارب افکار، راکد است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۶۳

جامعه ای که تضارب افکار ندارد، راکد است بنابراین باید آستانه تحمل و صبر همه بالاتر برود. / ارزشهای انقلاب اسلامی فصل مشترک و محوری همه است که تبعیت از قانون اساسی و ولایت از این جمله اند.

فرمانده جدید سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: جامعه ای که تضارب افکار ندارد راکد است بنابراین باید آستانه تحمل و صبر همه بالاتر برود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ سردار محمد شاهرخی در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه استان که صبح امروز در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: ارزشهای انقلاب اسلامی فصل مشترک و محوری همه است که تبعیت از قانون اساسی و ولایت از این جمله اند.

وی با اظهار اینکه رسانه‌ها نیز باید آستانه تحمل را افزایش دهند بیان کرد: اصحاب رسانه در ایجاد تمدن اسلامی که به دنبال تحقق جامعه اسلامی محقق می‌شود، نقش تعیین کننده دارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اعلام اینکه کسی که انقلاب و قانون اساسی را قبول داشته، پاسدار انقلاب اسلامی است، افزود: هرکسی که عملکردش موجب پیشرفت و تقویت نظام شود، پاسدار انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه چشم بیدار جامعه اند، بیان کرد: هر رسانه نماینده یک جریان فکری است، اما تمام جریان‌های فکری یک فصل مشترک دارند و آن هم ارزش‌ها و منافع ملی انقلاب اسلامی است.

محمد سرباز، مسئول بسیج رسانه استان قزوین نیز در این دیدار گفت: سازمان بسیج رسانه در ماه‌های پایانی سال ۹۱ در سطح بسیج مستضعفان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی برگزاری همایش طرح بیعت با ولایت، ایجاد شورای همفکری بسیج رسانه، راه‌اندازی کانون فعالان رسانه‌ای و راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج رسانه استان، برگزاری همایش روز بسیج رسانه، مسابقه رسانه‌ای شجره طیبه، کارگاه بسیج رسانه، برگزاری همایش بسیج و رسانه، برگزاری یادواره شهدای اصحاب رسانه و راه‌اندازی سامانه ارسال بولتن‌های روزانه بصیرتی از اقدامات صورت گرفته بسیج رسانه استان اعلام کرد.

شیان ذکر است برخی اصحاب رسانه در این دیدار صمیمی برخی دغدغه های خود را مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز