خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از حضور مردم در راهپیمایی حمایت از فلسطین

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۸۲۸

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور بیانیه ای از حضور گشترده مردم در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از حضور گسترده مردم آگاه و همیشه در صحنه استان، دیار مینودری، شهر شهیدان رجایی و بابایی که در هوای بارانی امروز در قزوین، همگام با سایر هموطنان، دوباره به میدان آمدند و با ثبت حضوری پرشور در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی در عملیات "طوفان الاقصی"، عزم و جدیت خود در دفاع از مظلوم و مقابله با مستکبران را به جهانیان نشان دادند قدردانی می کند.

امروز مردم متدین استان قزوین با لحظه شناسی و درک صحیح از اهمیت حمایت از ملت مظلوم فلسطین، همپای دیگر مسلمانان جهان فریاد انزجار از اسراییل غاصب سرداده و در این بزنگاه بزرگ تاریخی با فریاد "هیهات من الذله" بر تداوم ایستادگی در برابر  کفر و زورگویی تا نابودی کامل رژیم کودک کش صهیونیستی تاکید کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان قزوین بر خود لازم می داند به پاس این حضور حماسی در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین که نشانگر درک صحیح، قدم های استوار و روحیه حق طلبی عموم مردم استان است تقدیر و تشکر کرده و سربلندی این عزیزان و آزادی کامل قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی را از خداوند متعال مسئلت نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز