خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

33 هزار نفر ساعت آموزشی آشنایی با قانون کار برای کارگران قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۴۸۹

معاون روابط کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: باتوجه به اهمیت آشنایی با قانون، برای جامعه کارگری استان 33 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شد و کارگران پس از حضور در دوره گواهی‌نامه هم دریافت کردند.

سید جلیل حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: باتوجه به اهمیت آمار در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها بانک اطلاعاتی درباره واحدهای استان شکل گرفت و در حوزه‌های مختلف انطباق آن‌ها با قانون بررسی شد.

معاون روابط کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: مواردی مانند ایمنی و بهداشت کار، وجود تشکل‌ها، طبقه‌بندی مشاغل و بهسازی از مواردی بود که در واحدهای تولیدی و صنعتی استان مطالعه شد.

وی عنوان کرد: در پی مطالعات صورت گرفته در بخش‌های مختلف مانند طرح طبقه‌بندی مشاغل و تشکیل تشکل‌های کارگری ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌هایی برای واحدها ارسال شد.

این مسئول با اشاره به  اهمیت آشنایی کارگران با قانون کار اظهار کرد: پرسنل و جامعه کارگری باید نسبت به قانون اشراف داشته باشند و باتوجه به اهمیت این موضوع دوره‌های آموزشی برگزار شد.

وی ادامه داد: در حوزه کارگری سه عامل کارگر، کارفرما و دولت دخیل بوده و قانون به عنوان شاخص مطرح است؛ برخی از مشکلات حوزه کارگری با عدم آشنایی با قانون در ارتباط است و دوره آموزشی هم باتوجه به این موضوع برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز