خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

دریافت مالیات بر ارزش افزوده در قزوین 237 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۵۲۸

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: در پنج ماهه ابتدایی سال جاری دریافت عوارض ارزش افزوده 237 درصد افزایش پیدا کرد و 237 میلیارد تومان جهت ارتقای سلامت و 36 میلیارد و 300 میلیون تومان برای توسعه ورزش هزینه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عزیزالله عباسپور در مراسم افتتاح ساختمان اداره امور مالیاتی شهرستان آبیک که با حضور رئیس امور مالیاتی کشور برگزار شد، گفت: در سال گذشته درآمد مالیاتی نسبت به میزان مصوب 108 درصد تحقق پیدا کرده و شاهد افزایش 71 درصدی در این حوزه بودیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین ادامه داد: همچنین میزان پرداخت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از محل مالیات برارزش افزودده با افزایش 114 درصدی به 2 هزار و 63 میلیارد تومان رسید.

وی عنوان کرد: در دو سال گذشته 28 هزار مؤدی جدید در استان شناسایی و در سال گذشته 10 هزار اظهار نامه جدید دریافت و برای مؤدیان فاقد اظهار نامه هم 475 میلیارد و 900 میلیون تومان اظهارنامه برآوردی صادر و 52 هزار و 192 مالیات ابرازی از طرف مؤدیان دریافت شد.

این مسئول ادامه داد: در سال گذشته بیش از 210 میلیارد و 600 میلیون تومان مالیات بر ارزش افزوده از برای صادرکنندگان استان استرداد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز