خبرگزاری کار ایران

امروز در زنجان صورت گرفت؛

سامانه دیجیتال سهرورد شهرستان خدابنده به طور رسمی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۲۷

درمراسم افتتاح این سامانه مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در حالی که دشمن از طریق شبکه های ماهواره اخلاق و دین مردم را نشانه گرفته وظیفه رسانه ملی صیانت از مرز های عقیدتی و فکری مردم کشور است.

ایلنا: صفری مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت: پوشش تلویزیونی دیجیتال در سطح استان با راه اندای این سامانه به ۸۷ درصد جمعیت استان رسید.

به گزارش ایلنا از زنجان، صفری، مدیرکل صدا و سیمای زنجان ۵شنبه(۹ابانماه) در مراسم راه اندازی سامانه دیجیتال شهرستان خدابنده افزود: با راه اندازی سامانه دیجیتال شهرستان خدابنده اهالی شهرهای سهرورد، کرسف، گرماب وروستاهای اطراف با جمعیتی حدود ۶۰ هزار نفر می‌توانند برنامه‌های ۲۰ شبکه تلویزیونی و۱۶ شبکه رادیویی را با استفاده از گیرنده‌های دیجیتال دریافت کنند.

وی اضافه کرد: برای راه اندازی این سامانه ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی واستانی هزینه شده است.

به گفته صفری پوشش تلویزیونی دیجیتال در سطح استان با راه اندای این سامانه به ۸۷ درصد جمعیت استان رسید.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با اعلام این موضوع که سیاست کل سازمان صدا و سیما جایگزینی سیگنال رسانی دیجیتال به جای انالوگ است اضافه کرد، طبق برنامه ریزی صورت گرفته صدا و سیما به مرور در مناطقی که سیگنال رسانی دیجیتال به ثبات و پایداری و ضریب نفوذ قابل قبولی رسیده باشد بااطلاع رسانی قبلی و با برنامه ریزی دقیق مرحله به مرحله اقدام به خاموش کردن فرستنده‌های انالوگ خواهد کرد چون پشتیبانی سیکنال رسانی انالوگ و دیجیتال به طور موازی هزینه‌های زیادی به سازمان تحمیل می‌کند.

وی از مردم استان خواست نسبت به تهیه دستگاه گیرنده دیجیتال اقدام نموده و در اجرای این اقدام مهم ملی صدا و سیما را یاری رساند.

فرماندار شهرستان خدابنده هم در مراسم افتتاح سامانه دیجیتال این شهرستان ظرفیت تولید برنامه‌های متنوع در شهرستان خدابنده را به دلیل وجود ظرفیت‌های مذهبی، فرهنگی، گردشگری و کشاورزی بسیار بالا دانست و ضمن تشکر از مدیر کل و کارکنان صدا و سیمای مرکز زنجان خواست در معرفی ظرفیت‌های بالای این شهرستان در سطح ملی مساعدت بیشتری نمایند.

اقای یوسفی افتتاح دفتر خبری در این شهرستان را یک اقدام مورد نیاز و جدی دانسته و گفت با این دو اقدام مناسب صدا و سیما تحول چشمگیری در حوزه‌های مختلف شهرستان خدابنده شاهد خواهیم بود.

همچنین همزمان دفتر خبری شهرستان خدابنده با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان و مسئولان محلی افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز