خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی صدا و سیما:

سیمافیلم منحل نشد، ادغام شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۸۷

برای فعالیت چابک‌تر؛ سیمافیلم در اداره کل پروژه‌های الف ویژه ادغام شد / گروه‌های برنامه‌سازی شبکه‌های مختلف تلویزیونی از ۱۷ به هفت گروه کاهش می‌یابد.

روز گذشته علی اصغر پورمحمدی طی حکمی محمودرضا تخشید را به‌عنوان اولین مدیر اداره کل نمایش سیما منصوب کرد. به دنبال این انتصاب خبرهایی درباره احتمال انحلال سیمافیلم منتشر شد اما حال مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما می‌گوید که سیما فیلم منحل نشده بلکه با هدف چابک‌سازی ادغام شده است.

سیدتقی سهرابی(مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما) به خبرنگار ایلنا؛ گفت: معاون رییس رسانه ملی به مدیرکل نمایش سیما اعلام کرده سیمافیلم در اداره کل پروژه‌های الف ویژه ادغام شود تا فعالیت صدا و سیما در این بخش چابک‌تر و سریع‌تر انجام شود.

وی ادامه داد: رئیس جدید سازمان صدا و سیما از ابتدای حضور خود به دنبال ارتقای این سازمان و چابک‌سازی صدا و سیما بوده است. به همین دلیل با انجام تغییراتی در ساختار‌ها قصد دارد از موازی‌کاری بعضی اداره‌ها و معاونت‌ها جلوگیری کند.

سهرابی افزود: به‌دنبال ادغام چند شبکه تلویزیونی و همچنین تغییراتی در فعالیت بعضی شبکه‌ها هم‌اکنون قرار است گروه‌های برنامه‌سازی در شبکه‌های مختلف تلویزیونی کاهش پیدا کند و باید تعداد گروه‌های برنامه‌ساز زیرمجموعه شبکه‌های تلویزیونی که بعضا به ۱۷ گروه می‌رسد؛ به هفت گروه کاهش یابد.

محمد سرافراز از زمان حضور در صدا و سیما به تغییراتی همچون تغییر مدیران ۷ شبکه اصلی تلویزیون تغییر معاونت صدا، ادغام دو شبکه نمایش و تماشا، حذف شبکه‌های جام‌جم و العالم از روی گیرنده‌های دیجیتال و ادعام سیمافیلم با اداره کل پروژه‌های الف ویژه دست زده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز