خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

سرانه ورزشی شهر مشهد ۴۷ درصد افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۴۷

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با تحقق اعتبار پیش‌بینی شده توسعه زیرساخت‌های ورزشی در بودجه سال ۱۴۰۲، سرانه ورزشی شهر را ۴۷ درصد افزایش می‌دهیم که موضوعی بی‌سابقه است.

به گزارش ایلنا از مشهد، سیدحسین علوی‌مقدم در نشست صمیمی شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با مدیران تربیت‌بدنی دستگاه‌های اجرایی شهری و استانی، اظهارکرد: خدمت به مردم را افتخار خود می‌دانیم و شورای شهر نیز در تمام حوزه‌ها پیوسته به دنبال مردم‌محوری، محله‌محوری و مسجدمحوری است.

وی با بیان اینکه براساس دغدغه‌مندی نسبت به حوزه ورزش، در بدو ورود شورای ششم، با همراهی اعضاء، کمیسیون ورزش و جوانان شکل گرفت، گفت: امسال ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی شهر گذاشتیم که نگاه ویژه مدیریت شهری به این موضوع را نشان می‌دهد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در این مدت دو ساله، ۴۰ مجموعه ورزشی شامل ۸ سالن سرپوشیده، ۱۵ زمین چمن مصنوعی و ۱۷ زمین ورزشی روباز ایجاد کردیم؛ از سوی دیگر با تحقق اعتبار پیش‌بینی شده در بودجه سال ۱۴۰۲، سرانه ورزشی شهر را ۴۷ درصد افزایش می‌دهیم که موضوعی بی‌سابقه است.

علوی‌مقدم در پایان به مصوبه شورای شهر درخصوص ایجاد باشگاه اشاره و تصریح کرد: به جد، به دنبال تکمیل چرخه تربیتی شهر با عُلقه مسجد محوری در حوزه ورزش هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز