خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر خبر داد؛

توسعه زیرساخت‌های ورزشی در حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۲۶۷

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در بودجه سال ۱۴۰۲، توسعه زیرساخت‌های ورزشی با اهتمام بیشتری دنبال خواهد شد و محوریت این توسعه‌های زیرساختی نیز حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار است.

به گزارش ایلنا از مشهد، سیدحسین علوی‌مقدم با اشاره به بهره‌برداری از ۹ زمین ورزشی روباز، آسفالته و چمن مصنوعی به مساحت حدود ۱۶ هزار مترمربع در مناطق مختلف شهری، اظهارکرد: از ابتدای فعالیت شورای ششم، یکی از تاکیدات مستمر کمیسیون ورزش و جوانان، توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی بوده است.

وی گفت: در کنار این زمین ورزشی تعدادی پارک و مجموعه ورزشی نیز به تجهیزات ورزشی مجهز شده و برای استفاده مردم در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ضمن ابراز خرسندی از رویکرد جدید حاکم بر حوزه تربیت بدنی شهرداری مبنی بر افزایش سرانه‌های ورزشی، گفت: پروژه‌های افتتاح شده شامل پهنه‌های مختلف شهری اعم از مجموعه‌های ورزشی روباز بوستان "مطهر" و بوستان بانوان "پردیس" در منطقه ۲، مجموعه‌های ورزشی روباز و آسفالته "۲۲ بهمن" و زمین ورزشی "خواجه ربیع" در منطقه ۳، زمین ورزشی روباز "کرامت" در منطقه ۵، چمن مصنوعی "رجا" و "شهید بهشتی" در منطقه ۶ و چمن مصنوعی بوستان "کوهسنگی" در منطقه ۸ می‌شود.

وی افزود: در بودجه سال ۱۴۰۲ نیز توسعه زیرساخت‌های ورزشی با اهتمام بیشتری دنبال خواهد شد و محوریت این توسعه‌های زیرساختی نیز حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز