خبرگزاری کار ایران

تحقیق و تفحص از حوزه ورزش شهرداری مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۳۳۹

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حسب درخواست رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر و به منظور شفاف‌سازی کمک‌های شهرداری به حوزه ورزش، تحقیق و تفحص از شورای عالی ورزش، ذیل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، هاشم دائمی در گفت و گویی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی شورای شهر، نظارت بر عملکرد شهرداری است، اظهارکرد: براساس همین وظیفه قانونی و همچنین نظر به لزوم نظارت بر نحوه اجرای صحیح مفاد مصوبه شورای شهر با موضوع «آیین‌نامه حمایت از ورزش قهرمانی»، با درخواست رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر، تحقیق و تفحص از این حوزه انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد مدس گفت: نحوه و میزان کمک‌های صورت پذیرفته به اشخاص حقیقی و حقوقی در حوزه ورزش، اعم از تیم‌ها، هیات‌ها، انجمن‌ها و باشگاه‌های ورزشی باید به تفکیک سال، تیم، هیات و ... به اطلاع اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برسد.

دائمی افزود: کمک‌های صورت گرفته در این حوزه نیز به صورت کامل روی سامانه فاش بارگذاری نشده و اطلاعات ناقص است.

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: برهمین اساس، به استناد ماده ۶۸ آیین‌نامه داخلی شورای اسلامی شهر مشهد و ماده ۸۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و اصلاحات بعدی آن، درخواست تحقیق و تفحص از شورای عالی ورزش، ذیل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز