خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

سرعت پیشرفت پروژه‌های عمرانی در مشهد رضایت‌بخش نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۹۵۱

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد گفت: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته، سرعت پیشرفت پروژه‌های عمرانی رضایت‌بخش نیست و ضروری است در این حوزه کار جهادی صورت بگیرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن کریمدادی در گفت و گویی اظهار کرد: متاسفانه پروژه‌های عمرانی چه در حوزه خدمات شهری و چه در حوزه عمران پیشرفت قابل قبولی نداشته است و این موضوع برای شورای ششم قابل قبول و رضایت‌بخش نیست.

وی افزود: موضوع دیگر پروژه‌های بازآفرینی است که از سیاست‌های اصلی و بنیادی شورای ششم از روزهای ابتدای شروع به کار بوده است و مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این حوزه تخصیص یافته است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: برنامه تکمیل پروژه های بازآفرینی دو ساله تعریف شده است و این طرح‌ها باید در مدت زمان تعیین شده تکمیل شود اما تا کنون پیشرفت فیزیکی تقریباً ۴۶ درصدی و پیشرفت ریالی حدود ۳۷ درصدی داشته است و نیاز است سرعت تکمیل این پروژه ها بیشتر شود.

کریمدادی تصریح کرد: در حوزه پارک‌ها و فضای سبز به دلیل اینکه تبصره ماده ۴۸ در سال گذشته اجرا نشده  و ۱۵۰ میلیارد تومان به این حوزه اختصاص یافته است اما از این اعتبارات استفاده ای نشده است بنابراین ما امسال در تولید فضای سبز دچار مشکل جدی هستیم.

وی گفت: ضروری است سرعت تکمیل پروژه ها افزایش یابد چون اعتبارات تامین شده و شهرداری مشهد در حال حاضر از شرایط بودجه ای بسیار خوبی برخوردار است؛ اگر منابع را به کار بگیرند در سال جاری شاهد یک حرکت جهادی خواهیم بود و اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز