خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر مشهد:

مشهد با خدمات ملی و بین المللی نیازمند بودجه ملی نیز هست

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۶۸۰

رئیس شورای شهر مشهد گفت: خدماتی که در مشهد ارائه می‌شود، خدماتی ملی و حتی فراتر از آن است ، لذا امیدواریم با اختصاص اعتبارات و پیش‌بینی بندهایی در برنامه هفتم، گام اساسی برای حل مشکلات شهر برداشته شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن موحدیان با اشاره به حضور مستمر و دوره‌ای اعضای شوراهای اجتماعی محلات در جلسات علنی شورای شهر، افزود: شورای ششم پیوند و ارتباط عمیقی با مردم داشته و وظیفه ماست که در خدمت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی باشیم؛ از همین رو به بهانه‌های مختلف جلساتی رابا  بدنه عمومی مردم در محلات برگزار کرده‌ایم.

رئیس شورای شهر مشهد تصریح کرد: نوجوانان امروز بخش مهمی از بدنه اجتماعی، فرهنگی و ورزشی جامعه ما هستند؛ بسیار خرسندیم که چندی پیش دختر نوجوان مشهدی موفق به کسب مدال طلا و اهتزاز پرچم ایران اسلامی در مسابقات بین‌المللی شطرنج شد و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی همچنین با اشاره به سفر اخیر اعضای کمیسیون عمران مجلس به مشهد ، افزود: ضمن قدردانی از این حضور، بدون شک برگزاری جلسات این چنینی موجب تسهیلگری و ریل‌گذاری مناسب‌تر در امورات مختلف مشهد می‌شود.

موحدیان تصریح کرد: خدماتی که در مشهد ارائه می‌شود، خدماتی ملی و حتی فراتر از آن است و لذا امیدواریم با اختصاص اعتبارات و پیش‌بینی بندهایی در برنامه هفتم، گام اساسی برای حل مشکلات مشهد برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز