خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

اختصاص ۵۱ درصد اعتبارات عمرانی شهرداری مشهد به حاشیه‌ شهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۵۸۳

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای شهر مشهد، گفت: خوشبختانه نگاه مساعد شورای ششم نسبت به حاشیه شهر در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اعمال شده، به نحوی که ۵۱ درصد از سرجمع اعتبارات عمرانی شهرداری مربوط به این پهنه‌ها است.

به گزارش ایلنا از مشهد، غلامحسین صاحبی در حاشیه جلسه کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر، اظهار داشت: این جلسه به منظور بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی سال ۱۴۰۱ شهرداری در حاشیه شهر برگزار شد.

وی گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، پروژه‌‎های عمرانی سال ۱۴۰۱ سطح شهر حدود ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، ولی این عدد برای پروژه‌های حاشیه شهر، ۶۵ درصد است.

صاحبی در ادامه با اشاره به پروژه‌های زودبازده، افزود: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر، این پروژه‌ها باید تا آبان‌ماه سال گذشته به اتمام می‌رسید ولی تاکنون این پروژه‌ها پیشرفت ۸۵ درصدی داشته که تکمیل آنها نیازمند عزم جدی‌تر است.

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه عملکرد عمرانی در حاشیه شهر مطلوب نیست، تصریح کرد: با تصمیم شورای اسلامی شهر، بودجه پروژه‌های عمرانی حاشیه شهر باید تخصیص ۱۰۰ درصدی داشته باشند، ولی متاسفانه این امر محقق نشده است.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم ظرف ۲ ماه آینده این پروژه‌ها به تکمیل برسد، گفت: خوشبختانه نگاه مساعد شورای ششم نسبت به حاشیه شهر در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری نیز اعمال شده است، به نحوی که ۵۱ درصد از سرجمع اعتبارات عمرانی شهرداری، مربوط به این پهنه‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز