خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت‌های عمرانی ورزش مشهد اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۱۵۵

رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای شهر مشهد از اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت‌های عمرانی ورزش مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سیدحسین علوی‌مقدم در این خصوص اظهار داشت: جشنواره ورزشی رمضان با حضور ۷۵۰۰ ورزشکار در دومین سال برگزاری در دوره ششم شورا به پختگی رسیده است.

وی ادامه داد: در دومین سال این جشنواره تعداد رشته های ورزشی افزایش یافت و نگاه ما به ورزش های پایه، پیشکسوتان و بانوان است.

در بودجه ۱۴۰۲ نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت حوزه عمرانی ورزش بودجه تعیین شده است.

رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای شهر مشهد افزود: شهرداری در گذشته ۴۵ مجموعه ورزشی، ۵۵ چمن مصنوعی و یک مجموعه آبی داشت اما با همت شورا و هماهنگی با فرمانداری از سال ۱۴۰۰ دو مجموعه ورزشی و ۲۵ زمین چمن مصنوعی ایجاد شد و با بودجه امسال عملا ۴۰ درصد سرانه ورزشی در شهر مشهد افزوده و معادل ۲۳ مجموعه ورزشی جدید به ظرفیت ورزشی شهر افزوده می‌شود.

علوی مقدم بیان داشت: در راستای کار تربیتی، در ۸ پهنه  استعدادیابی در رشته های مختلف انجام شده اما چرخه کار تربیتی زمانی کامل می شود که به کار هویتی تبدیل شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با هماهنگی مسئولان استان ورزش به روزهای اوج خود برسد و در حوزه تیم داری کار ویژه انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز