خبرگزاری کار ایران

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

برگزاری جشن بهره‌مندی ۹۵ درصد مردم کشور از گاز طبیعی /12 میلیون تومان سرانه گاز برای هر خانوار

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۴۳۴

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: جشن بهره‌مندی ۹۵ درصد مردم کشور با حمایت‌های دولت تدبیر و امید و وزارت نفت و تلاش های همه جانبه شرکت ملی گاز ایران به زودی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا سمنان، غلامرضا مشایخی روز چهارشنبه در دیدار با حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: برای بهره‌مندی واحدهای تولیدی و صنعتی از گاز طبیعی، یارانه‌ای از سوی شرکت ملی گاز ایران در نظر گرفته شده است و این واحدها از این تسهیلات استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سال های گذشته اقدام های بسیار خوبی در حوزه گاز رسانی به نقاط شهری و روستایی کشور انجام شد و به زودی جشن بهره مندی ۹۵ درصد از مردم از گاز طبیعی برگزار خواهد شد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: سرانه انشعاب گاز برای یک خانوار، ۱۲۰ میلیون ریال است که در مناطق صعب العبور برای افزایش رفاه مردم و بهره مندی از نعمت گاز این رقم بیشتر است.

مشایخی ادامه داد: در سال های گذشته اقدام خوبی در حوزه گاز رسانی به نقاط مختلف استان سمنان انجام شد و از تلاش آقای شریفی نژاد، مدیرعامل سابق شرکت گاز استان تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: برنامه هایی از سوی معاونت محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در ارتباط با گاز رسانی به مناطقی از استان که فاقد گاز است ارائه شد که این برنامه ها در سطح ملی پیگیری می شود.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: حمایت های استانداری از شرکت گاز استان سمنان ادامه یابد و با تلاش مستمر می توان برای گاز‌رسانی به تمام نقاط این منطقه از کشور اقدام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز