خبرگزاری کار ایران

با رویکرد ایثار و شهادت و به صورت ویدیو کنفرانس؛

چهارمین جشنواره ملی روز جنگلبان برگزار شد/ تجلیل از جنگلبانان نمونه استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۵۲۹

چهارمین جشنواره ملی روز جنگلبان با رویکرد ایثار و شهادت در سازمان جنگل‌ها و در استان‌ها بصورت ویدیو کنفرانس با حضور رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا سمنان ، علیرضا رهایی دبیر جشنواره روز جنگلبان گفت: چهارمین جشنواره ملی روز جنگلبان با رویکرد ایثار و شهادت در سازمان جنگل‌ها و در استان‌ها بصورت ویدیو کنفرانس با حضور رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف ارج نهادن به زحمات جنگلبانان کشور است که امسال به دلیل شرایط خاص بهداشتی بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

علیرضا رهایی بیان کرد: در سال جاری انتخاب جنگلبان‌ها توسط منابع‌طبیعی استان‌ها انجام شده و هر استان سه جنگلبان نمونه، یک همیار طبیعت و یک جنگلبان افتخاری از میان تشکل‌های مردم نهاد و فعالان حوزه منابع طبیعی را به ستاد جشنواره معرفی تا از آنان تقدیر شود.

دبیر جشنواره روز جنگلبان ابراز داشت: برگزاری جشنواره روز ملی جنگلبان با رویکرد ایثار و شهادت را به خاطر از خودگذشتگی و فداکاری تعدادی از جنگلبانان نام برد که امسال در اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع جان خود را نثار کرده اند.

وی اظهار داشت: جنگلبانان و ایثارگران منتخب منابع طبیعی در این جشنواره با حضور در اداره کل منابع طبیعی استان مربوطه از طریق ارتباط تصویری از سوی رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و مدیران کل استان‌ها از جنگلبان نمونه استان درسال ۹۹ حسن صمصامی مسئول منابع طبیعی کالپوش تقدیر گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز