خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش فرماندار به ادعای مخدوش بودن مدرک یکی از اعضای شورای شهر تبریز

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۹۶۴

فرماندار تبریز گفت: مسئولیت برگزاری انتخابات شوراهای‌شهر بر عهده هیات‌های اجرایی و نظارت بر آن هم بر عهده هیات‌های نظارت است که توسط مجلس شورای اسلامی تعیین می‌شوند.

رحیم شهرتی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تبریز با بیان اینکه در فرآیند برگزاری انتخابات به غیر از این دو هیات، نهاد و یا اشخاص دیگری مسئولیت مستقیم ندارند، اظهار داشت: در انتخابات اخیر شوراها در حوزه انتخابیه شهرستان تبریز که خوشبختانه با حضور حداکثری مردم و همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شد، تعداد زیادی کاندیدای عضویت داشتیم کار بررسی صلاحیت آنها در دو هیات اشاره شده به‌دقت انجام شده است.

وی افزود: در ضمن هیات‌های حل اختلاف به تخلفات احتمالی اعضای شوراها که ممکن است در دوره عضویت‌شان مرتکب شوند رسیدگی می‌کنند، نه به مدارک تحصیلی کاندیداها که در صلاحیت هیات‌های اجرایی و نظارت بوده است.

لازم به ذکر است، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در  مجلس در گفت‌وگویی مدعی شد مدرک یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز مشکل‌‌دار  بوده و قرار است این موضوع از طرف فرمانداری به هیئت حل اختلاف استان فرستاده شود.

 این در حالی است که شوراهای حل اختلاف تنها وظیفه دارند به تخلفات منتخبان در دوره فعالیت نمایندگی  رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز