خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف اردبیل:

تحقق شعار سال نیازمند همکاری مضاعف دولت با بازاریان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۵۳۴

رئیس اتاق اصناف اردبیل گفت: حمایت از اصناف و بازاریان با رفع موانع و تسهیل مشکلات و همکاری مضاعف دولت با بخش خصوصی، شعار سال را محقق می‌کند.

به گزارش ایلنا، عسگر ارغوانی در اولین اجلاس ماهانه اصناف و بازاریان در سال جدید که با حضور مدیران کل امورمالیاتی و صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد اظهار کرد: بخش خصوصی،اصناف و بازاریان همواره پشتیبان نظام و ولایت بوده و با حضور گسترده خود در مناسبت های ملی و مذهبی و انتخابات سال گذشته این همراهی و وحدت را به اثبات رسانده‌اند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری  افزود: تلاش و همت بخش خصوصی در کنار دولت در راستای رفع مشکلات مردم در سال‌های گذشته قابل تقدیر است اما آنچه که در سالجاری انتظار می‌رود همکاری مضاعف دولت با اصناف و بازاریان در جهت کاهش مسائل و مشکلات است.

رئیس اتاق اصناف اردبیل با اشاره به مشکلات مربوط به مالیات اصناف و بازاریان گفت: در سال گذشته مشکلاتی در رابطه با مالیات مطرح شد که تا اندازه‌ای مسائلی که حاصل از سوتفاهمات بود رفع شد اما توجه ویژه دولت به مناطق کم برخوردار و سازوکارهای مناسب مالیاتی می‌تواند از کاهش سرمایه که گریبانگیر اصناف و بازاریان شده ممانعت کند.

ارغوانی با بیان اینکه بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی و ۱۰ هزار واحد تولیدی در سطح استان اردبیل فعال هستند تصریح کرد: بسیاری از این واحدهای تولیدی با اشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر تولیدات خود را با کمترین سود توزیع می‌کنند و در بحث مالیات نیازمند حمایت ویژه برای ادامه حیات ‌و تداوم فعالیت هستند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مناسب و همراهی مدیران کل صنعت و معدن و امور مالیاتی استان گفت: حمایت از اصناف، تجار و بازاریان در چارچوب قوانین از اصلی‌ترین مطالبات این قشر از دولت است و در شرایطی که بخش خصوصی و بازاریان با تمام توان در مقابل تحریم و توطئه‌های دشمن ایستادگی کرده و در جهت پویایی اقتصاد کشور تلاش می‌کنند، تصویب و تفسیر قوانین در جهت حمایت از این قشر لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز