خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

مقدمات لازم برای برگزاری آزمون نهایی اتخاذ شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۳۹۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مقدمات لازم برای انتخاب دقیق و توجیه عوامل اجرایی و مسوولین حفاظت آزمون نهایی اتخاذ شود.

به گزارش ایلنا، کلام الله صفری در جلسه ستاد آزمون استان اردبیل اظهار کرد:  بر اساس درخواست نواحی و مناطق و پس از بررسی کارشناسی توسط اداره سنجش استان، ۷ حوزه اجرای آزمون در نقاط دور دست استان ایجاد و با این کار مسیر تردد دانش آموزان به محل های برگزاری آزمون کوتاه خواهد شد.

وی افزود: لازم است مقدمات لازم جهت انتخاب دقیق و توجیه عوامل اجرایی و مسئولین حفاظت آزمون در حوزه های مربوطه انجام و تجهیزات مورد نیاز این حوزه ها تهیه شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: مکاتبات لازم و پیگیری های مکرر در مورد حق الزحمه امتحانات سال ۱۴۰۲ انجام می گیرد.

وی گفت: همه امکانات آموزش و پرورش در سطح نواحی و مناطق از جمله سالن های ورزشی در خدمت برگزاری آزمون های نهایی بوده و لازم است کارشناسان تربیت بدنی نسبت به ایمن سازی کف پوش سالن ها اقدامات لازم را انجام دهند.

صفری افزود: انجام اقدامات پیشگیرانه با برگزاری جلسات توجیهی و تبیینی برای مدیران و رؤسای نواحی و مناطق و عوامل اجرایی حوزه های اجرای آزمون لازم بوده و این کار باعث به حداقل رسیدن تخلفات امتحانات خواهد شد.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز