خبرگزاری کار ایران

رهاسازی 2 فوتی و 8 حادثه دیده در تصادف جاده ای اردبیل- سرچم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۷۷۳

سرپرست معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 10 حادثه دیده تصادف جاده ای در حوالی تونل 12 سرچم خبرداد که این حادثه 2 فوتی داشت.

به گزارش ایلنا، مجید فتاح زاده امروز 18 فروردین اظهار کرد: ساعت 8:05 دقیقه صبح امروز مورخه 18 فروردین سال جاری پس از تماس تلفنی مرکز اورژانس ۱۱۵، از برخورد یک دستگاه تریلی با سواری دنا و تندر نود و سواری 207 در مسیر 120 اردبیل – سرچم بعد از تونل 12 که در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی خبرداد.

وی اذعان کرد: سه تیم از امدادگران این جمعیت پس حضور در محل حادثه و ارزیابی صحنه حادثه 2 نفر فوتی این حادثه را رها سازی و یک نفر آسیب دیدگان را به بیمارستان شهرستان خلخال انتقال دادند. به طوری که بقیه مصدومین این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

سرپرست معاونت امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: توصیه می شود برای کاهش سوانح و آسیب های ناشی تصادفات رانندگی برخی نکات ایمنی مانند بستن کمربند و سبقت غیرمجاز مورد توجه مردم قرار بگیرند.

به گفته فتاح زاده جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در آمادگی کامل به سر می برد و هموطنان می توانند در حوادث با شماره ندای امداد ۱۱۲ تماس بگیرند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز