خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

مشکلی در تامین سوخت بنزین شهرستان ارومیه وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۷۵۵

مصرف یک میلیون و ۶۰۰هزار لیتر بنزین طی شبانه روز گذشته در ارومیه

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت:تمام جایگاه‌های سوخت در شهرستان ارومیه فعال بوده و هیچ‌گونه مشکلی در خصوص تأمین سوخت و بنزین در استان وجود ندارد.

احمد مجرد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه در ساعات نخست حمله موشکی سپاه به اسرائیل شاهد ترافیک جزئی در برخی از مناطق شهرستان ارومیه بودیم عنوان کرد: باتوجه‌به روال عادی جایگاه‌های سوخت و مدیریت مناسب ترافیک عادی شده و صف‌های دراین‌خصوص ایجاد نشده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ضمن قدردانی از همکاری و تعامل مردم ارومیه اذعان کرد: تمام جایگاه‌های بنزین به طور کامل پر بوده و تانکرهای سوخت آماده ارسال سوخت به تمام جایگاه‌های بنزین هستند و از مردم درخواست می‌شود به جایگاه‌های سوخت مراجعه نکنند.

به گفته مجرد تمامی جایگاه‌های سوخت منطقه ارومیه به‌صورت عادی فعال است.

مجرد با اشاره به اینکه در ساعات 12:30 تا2:30 تا حدودی شاهد ترافیک در برخی جایگاه‌های سوخت در شهرستان ارومیه بودیم تصریح کرد: با مدیریت مناسب این جایگاه‌ها نیز به روال عادی برگشته و هیچ‌گونه مشکلی در تأمین بنزین در شهرستان ارومیه وجود ندارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تصریح کرد: در آذربایجان غربی حدود ۲۳۰ جایگاه سوخت وجود دارد که هیچ‌گونه مشکلی در تأمین سوخت این جایگاه‌ها وجود نداشته و مردم  نگرانی در این مورد نداشته باشند.

مجرد تصریح کرد: از زمان صفربامداد تاکنون مقدار یک میلیون و ششصد هزار لیتر بنزین به جایگاه‌های سطح شهرستان ارومیه ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل و تخلفی با شماره‌تلفن پیام‌گیر ۳۳۴۵۰۶۶۰ به‌صورت شبانه‌روزی تماس بگیرند.

مجرد با اشاره به حضور میدانی و شبانه در جایگاه‌های سوخت شهرستان ارومیه یادآور شد: باتوجه‌به اقدامات شبانه‌روزی با حضور اکیپ‌های مختلف شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همه جایگاه‌ها به‌صورت روال عادی درحال‌خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز