خبرگزاری کار ایران

۳۶ مقطع ریزش برداری در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۰۱۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۳۶ مقطع ریزش برداری در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در تعطیلات انجام شده است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، شهرام کهریزی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته  با توجه به پیش بینی بارش باران کلیه نیروهای راهداری در قالب ۴۹ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی در آماده باش کامل بودند و ۳۶ مقطع ریزش برداری و رفع آبگرفتگی سطح راه ها در جاده های استان انجام شده است.

وی افزود: در تعطیلات عید فطر عملیات برف روبی و نمک در محور شهرستان سنقر و کلیایی به قروه محدوده خسرو آباد بطول ۴ کیلومتر باند انجام و ۱۰ تن شن و نمک جهت جلوگیری از یخ‌زدگی جاده مصرف شده است.

کهریزی عنوان کرد: عملیات رفع آبگرفتگی، پاکسازی قنو، پاکسازی سطح راه از گل ولای، هدایت رواناب ها و هدایت آب‌های سطحی ناشی از بارندگی در محور های مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: با وجود ادامه بارش‌ها در استان کرمانشاه و با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

کهریزی یادآور شد: کاربران جاده ای در صورت مشاهده هرگونه عارضه در محورهای مواصلاتی می توانند با شماره گیری ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها بصورت شبانه روزی مشکلات را مطرح نمایند، تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز